viernes, 27 de mayo de 2011

FANTÁSTICAS FACILIIDADES ÓS ESTUDANTES

Agora mesmo acabo de ver que estou de suplente nas listaxes do programa de Inmersión lingüística para ir a Canadá. Coma min por suposto hai moitísimas máis persoas que se deben sentir como me sinto eu agora mesmo.
Levo uns dous meses mirando cada semana a páxina da Xunta para ver se sairan as listaxes, con ilusión, facendo plans e cando por fin saen atopome con isto.
De que vale todo o traballo que levei o ano pasado para conseguir unhas boas notas? De que vale toda esa ilusión? De que vale pasar horas sen durmir deitandote tarde e levantandote cedo para sacar unhas boas notas?
Direivos eu de que vale, de NADA, non vale de nada pois todo ese traballo só me mide cuns simples numeros que ainda non sei moi ben como puntuan , todo sexa dito.
Moitas veces se escoita que España e un país onde hai un baixo nivel de inglés, que hai que potenciar este idioma pois será a chave que abrirá os futuros dos xóvenes. Todo é un lavado de imaxe dos partidos políticos, pois na práctica isto non se cumpre.
Dise que España está cun elevado nivel de fracaso escolar, e digo eu, a quen non se lle quitan as ganas de estudar vendo isto?
A min desde logo si que se me quitan. Isto é o que consigue este goberno autonómico que moito di que pensa nos xóvenes pero na realidade non fai nada por eles. Teño que darlle moitas grazas a Xunta de Galicia pois así vou aprender moito inglés, e ó goberno central darlle as grazas tamén por o fántastico plan Bolonia, que nos está a hipotecar o futuro, pois pretende que solo estuden os fillos dos señoritos, dos ricos, coma se volvesemos os tempos da idade media ou de Franco.
Queridos partidos políticos que será o próximo non deixar votar as mulleres? Xa me espero calquera cousa, despois de ver como se levantaba a acampada do movemento do 15 de Maio.
PD: Estou escribindo dende a rabia, pode que moitos dos meus comentarios esten fóra de lugar, pero cando un se pon a escribir e difícil para.
Sinto moito se dano a ideoloxía de alguén.

No hay comentarios:

Publicar un comentario